Komorní rodinná oslava, módní přehlídka, velkolepá svatba na zámku, kašna na historickém náměstí nebo výstava výtvarného umění rozkvetou pod rukama zkušených floristů a zahradníků.
Zavoláte, napíšete nebo pošlete poštovního holuba.
Koukneme se na volné termíny, sladíme diáře a domluvíme si první, nezávaznou konzultaci.
Po společné schůzce učešeme koncept, vyladíme moodboard, vybereme ty nejkrásnější květiny i tematické doplňky a jdeme s kůží na trh.
Všechny materiály si v klidu prostudujete, zapracujeme připomínky a když nám řeknete své “ano“, už se v tom vezeme :-)
Setkáme se společně u kávy nebo ještě lépe - přímo na “místě činu“. Navzájem se oťukáme a upřesníme si zadání projektu.
Pokud to podmínky dovolí, změříme si prostor i jednotlivé prvky k dekorování, prohlédneme dostupný mobiliář i prostory pro přípravu či uskladnění materiálu.
Schválený koncept rozpracujeme, sepíšeme jednotlivé prvky a jejich počty. Připravíme rozpočet a prověříme skladové zásoby, zmapujeme dostupný rostlinný materiál a květiny ve velkoobchodech a zas a znova vše potvrzujeme.
Rozesíláme objednávky, řešíme technické detaily a postupně dáváme dohromady logistiku celé realizace, v koordinaci s provozním vedoucím lokace či koordinátorem akce ladíme harmonogram realizace.
Máte nějaké otázky? Rádi je zodpovíme. Vyplňte tento krátký formulář a my se vám co nejdříve ozveme.
Dny utíkají a celá akce jede jako na drátkách. Nákup, čištění a příprava rostlin, sběr přírodnin, leštění skla, kompletace dekorací, počítání svícnů, svíček, lahviček a váz...
V den D balíme celý bleší cirkus, v autě hrajeme tetris s přepravkami a konečně vyrážíme k vám se vší tou nádherou. Vše naaranžujeme a rozmístíme, předáme kytice, šperky a doplňky, přemístíme a uklidíme vše potřebné.
Všechnu tu květinovou krásu vám předáváme a máme radost, že jsme tu pro vás mohli být.